Skip to main content

Το web design δεν αφορά μόνο την αισθητική. Αν η ιστοσελίδα σου δεν είναι λειτουργική, δεν παρέχει καλή εμπειρία χρήστη και δεν οδηγεί τον επισκέπτη σε δράση (π.χ. αγορά, εγγραφή, επικοινωνία), τότε οι πωλήσεις σου θα παραμείνουν χαμηλές. Ας δούμε τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που καταστρέφουν τις πωλήσεις – και πώς να τα διορθώσεις.

1. Αργή Ταχύτητα Φόρτωσης

Αν η σελίδα σου φορτώνει αργά, οι επισκέπτες θα φύγουν πριν καν δουν το περιεχόμενό της. Σύμφωνα με μελέτες, αν μια ιστοσελίδα καθυστερεί πάνω από 3 δευτερόλεπτα, πάνω από το 50% των χρηστών εγκαταλείπει.

Πώς να το διορθώσεις:

  • Χρησιμοποίησε ένα γρήγορο hosting και ένα CDN (Content Delivery Network).
  • Βελτιστοποίησε τις εικόνες (π.χ. WebP format, σωστές διαστάσεις).
  • Ελαχιστοποίησε τα scripts και τα plugins που δεν είναι απαραίτητα.
  • Χρησιμοποίησε lazy loading ώστε να φορτώνονται πρώτα τα βασικά στοιχεία.
  • Βάλε caching ώστε οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες να βλέπουν γρηγορότερα το site.

2. Μη Φιλική Εμπειρία σε Κινητά (Responsive Design)

Πάνω από 60% της επισκεψιμότητας σε ιστοσελίδες προέρχεται από κινητές συσκευές. Αν το site σου δεν προσαρμόζεται σωστά στα κινητά ή έχει δυσανάγνωστο κείμενο και δύσκολα κλικ, οι επισκέπτες θα φύγουν.

  • Χρησιμοποίησε responsive design (δοκίμασε διαφορετικά μεγέθη οθονών).
  • Απέφυγε μεγάλα pop-ups που ενοχλούν τους χρήστες στα κινητά.
  • Βεβαιώσου ότι τα κουμπιά και τα μενού είναι εύκολα προσβάσιμα με τον αντίχειρα.

3. Κακό UX και Σύγχυση στο Design

Αν η πλοήγηση είναι περίπλοκη, οι χρήστες δεν ξέρουν πού να πάνε ή δεν βρίσκουν τις πληροφορίες που ψάχνουν, θα φύγουν.

Πώς να το διορθώσεις:

  • Βάλε ξεκάθαρα Call-to-Action (CTA) όπως “Αγόρασε Τώρα” ή “Ζήτησε Προσφορά”.
  • Απλοποίησε την πλοήγηση με ένα καθαρό μενού.
  • Διατήρησε αρκετό “white space” ώστε το περιεχόμενο να είναι πιο ευανάγνωστο.
  • Χρησιμοποίησε 2-3 βασικά χρώματα που αντιπροσωπεύουν το brand σου.
  • Δοκίμασε το site σου με πραγματικούς χρήστες για feedback.

5. Έλλειψη Κοινωνικής Απόδειξης (Social Proof)

Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν αν δουν ότι άλλοι το έχουν κάνει και είναι ικανοποιημένοι.

Πώς να το διορθώσεις:

  • Πρόσθεσε κριτικές & testimonials πελατών σε στρατηγικά σημεία.
  • Δείξε στατιστικά επιτυχίας (π.χ. “Πάνω από 10.000 ευχαριστημένοι πελάτες”).
  • Χρησιμοποίησε logos από συνεργάτες ή πελάτες.
  • Πρόσθεσε case studies ή ιστορίες επιτυχίας.

Συμπέρασμα

Αν το site σου δεν αποδίδει, πιθανότατα κάνει ένα (ή περισσότερα) από αυτά τα λάθη. Ένα γρήγορο, responsive, εύχρηστο και καλά σχεδιασμένο site μπορεί να αυξήσει τις μετατροπές και να σου φέρει περισσότερες πωλήσεις.

📌 Έχεις αμφιβολίες για το web design του site σου; Ζήτησε έναν δωρεάν έλεγχο UX/UI από την ομάδα μας! 🚀

Leave a Reply