Για πολλές εταιρείες και ρόλους, το COVID-19 έφερε απροσδόκητο κλείσιμο και απώλεια θέσεων εργασίας. Ωστόσο, για άλλους, ήταν ένας τρόπος να γίνουν δημιουργικοί για το πώς να διατηρήσουν τις πόρτες ανοιχτές, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης σε ένα εικονικό επιχειρηματικό μοντέλο.
Για άλλους, η εργασία έχει πραγματικά αυξηθεί, όπως για εκείνους που έχουν ήδη λειτουργήσει απομακρυσμένα όπως συγγραφείς περιεχομένου, διαδικτυακοί έμποροι και προγραμματιστές. Τώρα, οι κατασκευαστές ιστοσελίδων, πολλοί από τους οποίους εργάζονται ήδη ως ελεύθεροι επαγγελματίες από το σπίτι, βλέπουν μια σημαντική ευκαιρία να κάνουν περισσότερα.
Σε διαρκή άνοδο βρίσκεται ο αριθμός των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου, που επιλέγουν το online κανάλι για τις αγορές τους. Τέσσερα στα δέκα άτομα (41,5%), ηλικίας 16 - 74 ετών πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών το 1ο τρίμηνο του 2019. Σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2018, το ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου, που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές, αυξήθηκε κατά 3,2%, ενώ η αύξηση σε επίπεδο δεκαετίας (2010 - 2019) είναι της τάξης του 125,5%.
Νέοι κανόνες τέθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την προστασία των καταναλωτών, όσον αφορά στις online αγορές τους, όπως ανακοινώθηκε εχθές. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί τα κράτη-μέλη να υιοθετήσουν άμεσα και πλήρως τις νέες οδηγίες, χωρίς καμμία χρονοτριβή.
Στις 15 Μαΐου 2018, δημοσιεύθηκε ο Νόμος 4537/2018 (ΦΕΚ Α’ 84), βάσει του οποίου ενσωματώνεται στην εθνική μας έννομη τάξη η Ευρωπαϊκή Οδηγία (ΕΕ) 2015/2366 «για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά» (Payment Services Directive 2 – “PSD 2”). Σκοπός της είναι να διασφαλίσει την ασφάλεια στις συναλλαγές των καταναλωτών, προωθώντας ένα πιο ανοιχτό και ανταγωνιστικό τοπίο στις πληρωμές.
Πρέπει οι χρήστες να συνεναίσουν στην πολιτική ιδιωτικότητάς σας, ή/και στους όρους χρήσης σας; Με την έκδοση 3.9 του Joomla, όλα γίνονται αυτόματα. Εύκολα και απλά, ρυθμίστε τις βασικές σας φόρμες ώστε να ζητούν συναίνεση προτού συλλέξουν προσωπικά δεδομένα.
^.*(\<[A-Za-z0-9._%+-]+@[A-Za-z0-9.-]+\.[A-Za-z][A-Za-z][A-Za-z]?[A-Za-z]?\>).*$
Αν θέλετε να ξεχωρήσετε από έναν πηγαίο κώδικα σελίδας, μια λίστα με τις διευθύνσεις e-mail οι οποίες στο frontend είναι καμουφλαρισμένες μπορείτε να ακολουθήσετε την εξής διαδικασία, χρησιμοποιώντας το Note++. Το παρακάτω Post έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα, και ελπίζω να χρησιμοποιηθεί σωστά και όχι για λάθος, και παράνομες κινήσεις!
Δεξί κλικ στην σελίδα και επιλογή "προβολή πηγαίου κώδικα" ή "source code" αν χρησιμοποιείτε Αγγλικά.
Αντιγραφή ολόκληρου του πηγαίου κώδικα σε κενό έγγραφο του Note++
Το Greeking.me φιλοδοξεί να εισάγει μια καινοτόμο προσέγγιση στο κομμάτι του πολιτιστικού τουρισμού. Ορμώμενοι από την ίδια την επιλογή του ονόματος, στοχεύει ο επισκέπτης να νιώσει για λίγο Έλληνας και να καταλάβει στην ουσία του τον ελληνικό πολιτισμό, συμμετέχοντας σε βιωματικές, πρωτότυπες δραστηριότητες και πολιτιστικές διαδρομές μέσα στην πόλη της Αθήνας.
Φέτος υπήρξε πολύ μεγάλος ανταγωνισμός στην κατηγορία Best Free CMS, με φοβερά CMS όπως το Wordpress, το Grav και το Joomla. Προφανώς τα δωρεάν content management systems (συστήματα διαχείρισης περιεχομένου τα οποία χρησιμοποιούνται για την κατασκευή και διαχείριση δυναμικών ιστοσελίδων) έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Υπάρχει μεγάλος αριθμός από τέτοια CMS καταχωρημένος στην λίστα του CMScritic, από τα οποία μπορείτε να διαλέξετε αυτό που σας ελκύει το ενδιαφέρον.
Η τουριστική επιχείρηση Greeking.me, μια νέα επιχείρηση με πρωτότυπες υπηρεσίες, μας ανέθεσε την κατασκευή της ιστοσελίδας - "Landing Page" τους, έναν προπομπό για την κύρια ιστοσελίδα που θα ακολουθήσει αμέσως μετά.
Μας ζήτησαν η ιστοσελίδα τους να έχει έντονο τον Ελληνικό χαρακτήρα. Ήθελαν να παρουσιάζει αναλυτικά τις υπηρεσίες τους, να προσελκύει τον επισκέπτη να εγγραφεί στο newsletter τους για να ενημερώνεται τακτικά για νέα, events, διαγωνισμούς και προσφορές και όλα αυτά να τα κάνει με τον πιο ΓΡHΓΟΡΟ τρόπο!
Το κατάστημα εσωρούχων PopShop μας ανέθεσε την κατασκευή του ηλεκτρονικού τους καταστήματος.
Στόχος μας ήταν να ενσωματώσουμε το ιδιαίτερο στυλ και αισθητική της εταιρείας PopShop, σε ένα άκρως λειτουργικό και εύχρηστο eshop. Καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα εξαιρετικά γρήγορο eshop, με εύκολη περιήγηση, καλή ομαδοποίηση των κατηγοριών, και εύκολη διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελίας, με ή χωρίς εγγραφή.
Λάτρεις της τεχνολογίας, εραστές της εξέλιξης... χτίζουμε ένα καλύτερο internet, μέρα με τη μέρα, ένα website τη φορά!
© 2024 - Firstidea κατασκευή ιστοσελίδων & eshop - Πάτρα | Αθήνα - All Rights Reserved