OUR BLOG

Πώς μπορεί ο COVID-19 να δημιουργήσει θετικά αποτελέσματα για τις ιστοσελίδες και τους δημιουργούς τους

Για πολλές εταιρείες και ρόλους, το COVID-19 έφερε απροσδόκητο κλείσιμο και απώλεια θέσεων εργασίας. Ωστόσο, για άλλους, ήταν ένας τρόπος να γίνουν δημιουργικοί για το πώς να διατηρήσουν τις πόρτες ανοιχτές, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης σε ένα εικονικό επιχειρηματικό μοντέλο.

Για άλλους, η εργασία έχει πραγματικά αυξηθεί, όπως για εκείνους που έχουν ήδη λειτουργήσει απομακρυσμένα όπως συγγραφείς περιεχομένου, διαδικτυακοί έμποροι και προγραμματιστές. Τώρα, οι κατασκευαστές ιστοσελίδων, πολλοί από τους οποίους εργάζονται ήδη ως ελεύθεροι επαγγελματίες από το σπίτι, βλέπουν μια σημαντική ευκαιρία να κάνουν περισσότερα.

Περισσότερα...

Σε διαρκή άνοδο βρίσκεται ο αριθμός των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου, που επιλέγουν το online κανάλι για τις αγορές τους. Τέσσερα στα δέκα άτομα (41,5%), ηλικίας 16 - 74 ετών πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών το 1ο τρίμηνο του 2019. Σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2018, το ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου, που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές, αυξήθηκε κατά 3,2%, ενώ η αύξηση σε επίπεδο δεκαετίας (2010 - 2019) είναι της τάξης του 125,5%.

Περισσότερα...

Νέοι κανόνες τέθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την προστασία των καταναλωτών, όσον αφορά στις online αγορές τους, όπως ανακοινώθηκε εχθές. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί τα κράτη-μέλη να υιοθετήσουν άμεσα και πλήρως τις νέες οδηγίες, χωρίς καμμία χρονοτριβή.

Περισσότερα...

Στις 15 Μαΐου 2018, δημοσιεύθηκε ο Νόμος 4537/2018 (ΦΕΚ Α’ 84), βάσει του οποίου ενσωματώνεται στην εθνική μας έννομη τάξη η Ευρωπαϊκή Οδηγία (ΕΕ) 2015/2366 «για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά» (Payment Services Directive 2 – “PSD 2”). Σκοπός της είναι να διασφαλίσει την ασφάλεια στις συναλλαγές των καταναλωτών, προωθώντας ένα πιο ανοιχτό και ανταγωνιστικό τοπίο στις πληρωμές.

Περισσότερα...