Με τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργήθηκαν παγκοσμίως εξαιτίας της πανδημίας του νέου ιού, πολλές επιχειρήσεις έσπευσαν να δημιουργήσουν ή να ισχυροποιήσουν την online παρουσία τους, καθώς όλο και περισσότεροι κάνουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο.
Στο Facebook έχουν επίσης δει την τάση, κινήθηκαν γρήγορα και ανακοίνωσαν μια νέα δυνατότητα στην πλατφόρμα τους, που θα μπορούσε να την τοποθετήσει μεταξύ των κορυφαίων παικτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως.
Αφού διέθεσαν πρόσφατα την επανασχεδιασμένη ενότητα "Shop" στο Instagram, από το Facebook ανακοίνωσαν το Facebook Shop, μια νέα ενότητα, μέσα στην εφαρμογή, που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν προϊόντα από τις μάρκες που τους αρέσουν, καθώς και να ανακαλύπτουν νέες εταιρείες και προϊόντα με βάση τα ενδιαφέροντά τους.
Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων θα δημιουργούν ένα "κατάστημα" στη σελίδα τους, προσθέτοντας έναν κατάλογο προϊόντων τα οποία οι χρήστες θα βλέπουν και θα μπορούν να αγοράζουν. Η πρόσθεση των προϊόντων θα γίνεται είτε χειροκίνητα, είτε χρησιμοποιώντας το XML αρχείο του καταστήματος, σε περίπτωση που υπάρχει ήδη κάποιο e-shop. Η πληρωμή θα γίνεται είτε με redirect στο eshop του καταστήματος, είτε απευθείας από το checkout χαρακτηριστικό του Facebook και του Instagram.
Επιπλέον, ανακοινώθηκαν μια σειρά νέων εργαλείων για επιχειρήσεις, όπως νέα πρότυπα σχεδίασης, προεπισκόπηση συλλογών σε πραγματικό χρόνο, δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας καταστημάτων και νέα δεδομένα στο Commerce Manager. Τα Facebook Shops μπορούν πλέον να ενσωματωθούν στο Messenger, το WhatsApp και το Instagram Direct για να επιτρέψουν στους πελάτες να επικοινωνήσουν άμεσα με τις επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το "κοινωνικό εμπόριο" είναι ακόμη πολύ μικρό σε σχέση με το σύνολο του e-commerce, γεγονός που υποδεικνύει τα πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης που υπάρχουν: Πέρυσι, στη Cyber Monday στις ΗΠΑ, μόλις το 2,6% από τα 9,2 δισεκατομμύρια δολλάρια που δαπανήθηκαν σε online αγορές προήλθε από κανάλια κοινωνικών μέσων.
Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό το ενδιαφέρον που εξέφρασε πρόσφατα η Walmart για το TikTok, τον ανταγωνιστή τού Instagram, το οποίο αρχικά μπορεί να φαίνεται παράλογο! Είναι μια στρατηγική απόφαση, ώστε να συνεχίσει η εταιρεία να αναπτύσσει τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου της, αφού χρειάζεται κανάλια κοινωνικών μέσων και το TikTok ανταποκρίνεται σε αυτήν την ανάγκη. Εάν τελικά η Walmart (σε συνεργασία με τη Microsoft) προχωρήσει στην εξαγορά τού TikTok, αυτόματα στο Facebook θα αποκτήσουν έναν πολύ ισχυρό ανταγωνιστή για τα δύο δημοφιλή κοινωνικά τους δίκτυα.
Η νέα ενότητα "Facebook Shop" θα ενεργοποιηθεί σταδιακά στις αγορές ανά τον κόσμο.
Στη Firstidea, έχουμε τη δυνατότητα να σας κατασκευάσουμε eshop και να το διασυνδέσουμε με το facebook, για αυτόματη μεταφορά και προβολή όλων των προϊόντων σας σε αυτό. Ρωτήστε μας!
Λάτρεις της τεχνολογίας, εραστές της εξέλιξης... χτίζουμε ένα καλύτερο internet, μέρα με τη μέρα, ένα website τη φορά!
© 2024 - Firstidea κατασκευή ιστοσελίδων & eshop - Πάτρα | Αθήνα - All Rights Reserved